Астроцитома

Астроцитома об’єднує кілька видів пухлин, які виникають в головному мозку з так званих зіркоподібних клітин, або астроцитів, і входить до групи пухлин – гліоми.

Сама по собі назва астроцитома не є специфічним діагнозом, так як розрізняють кілька видів цих пухлин за ступенем злоякісності:

• Пілоцетарна астроцитома. Пухлина виникає частіше у дітей, причому локалізується частіше в мозочку, зорових нервах і стовбурі мозку та є по суті доброякісною.
  • Фібрилярна астроцитома. Пухлина не має чітких меж і росте повільно. Розвивається у молодих пацієнтів 20-30 років. Ступінь злоякісності друга.
  • Анапластична астроцитома – третя ступінь злоякісності. Вона швидко зростає, проникаючи в мозкову тканину, і не має чітких кордонів. Нею частіше хворіють чоловіки середнього віку.
  • Гліобластома – найзлоякісніша з усіх перерахованих, яка росте дуже швидко. За статистикою також частіше хворіють чоловіки, пацієнти від 40 до 70 років.

За додатковою інформацією, стосовно консультацій, Ви можете звернутися до нашого координатора по роботі з пацієнтами за наступними посиланнями:

Причини виникнення астроцитом

Причини виникнення будь-яких пухлин достеменно не відомі. Ось лише деякі фактори ризику їх розвитку:

• спадкові фактори;
  • порушення імунітету;
  • вплив хімічного виробництва і радіаційний вплив.

Симптоми астроцитоми

Симптоми даних пухлин можуть нагадувати зовсім інші хвороби і проявлятися час від часу:

• нудота і рвота
  • зміни в поведінці і психіці
  • проблеми з концентрацією уваги
  • погіршення пам’яті

Інші більш конкретні симптоми будуть залежати від місця розташування пухлини в мозку. Наприклад:
якщо пухлина утворилася в потиличній області, то розвинуться проблеми із зором і навіть галюцинації;
якщо в скроневій частині, то виникають проблеми з промовою і координацією.

• односторонній параліч;
    неможливість тримати баланс і проблеми при ходьбі;
  • слабкість в правій або лівій руці або нозі;
  • проблеми з написанням і дрібною моторикою.

Діагностика астроцитом

Звідси випливає, що діагностувати цю хворобу можна за допомогою спеціальних досліджень:

• магніто-резонансна томографія;
  • комп’ютерна томографія;
  • ангіограма, тобто рентген судин;
  • біопсія – аналіз, який дасть всю необхідну інформацію про природу пухлини – взяття зразка тканини мозку пацієнта.

Перщий етап лікування астроцитоми – операція.

В залежності від гістологічного варіанту в подальшому може призначатися променева та хіміотерапія.
Відразу варто сказати, що немає єдиного стандарту визначення астроцитом, наскільки буде успішно лікування в конкретному випадку. Але можна виділити наступні фактори:

• наскільки пухлина вже встигла вирости на даний момент;
  • яка швидкість її зростання;
  • де вона утворилася;
  • який вік пацієнта;
  • які види лікування були застосовані.

Методи лікування повинні бути правильно збалансовані, тому важлива злагоджена робота цілої групи лікарів, а також медсестер, які забезпечать індивідуальну програму лікування. Операція – найважливіший етап, тому вам просто не обійтися без досвідченого нейрохірурга.
Якщо ви дізналися про діагноз, не піддавайтеся паніці: ніяка статистика не визначить вашу тривалість життя. Найбільш правильним зараз буде звернутися за консультацією до фахівця. Наш унікальний центр нейрохірургії – це ваш шанс заручитися підтримкою команди фахівців, щоб вийти переможцем у боротьбі з хворобою.

Приймальні години: 9:30 – 15:00

Онлайн консультування у зручний спосіб:

Пам’ятайте: якщо ви зіткнулися з діагнозом “пухлина головного мозку“, ваша головна зброя – інформація. Із самого початку ви повинні правильно розуміти, що відбувається, і хто може допомогти. Звертайтеся тільки до фахівця, який має відповідний досвід і глибокі знання по анатомії і фізіології мозку, – до нейрохірурга. Фахівці нашої клініки субтенторіальної нейрохірургії мають великий досвід в діагностиці і лікуванні пухлин мозку. Напишiть нам i ми Вам допоможемо!

viber/380961182647

В умовах воєнного стану ми готові запропонувати Вам розгорнуту онлайн консультацію. Ми розуміємо вашу проблему, яка не повинна бути проігнорована із-за ситуації в країні.

Зателефонуйте нам!

(якщо ви переглядаєте цю сторінку з мобільного телефону, клікніть на номер для виклику):

Записатися На Консультацію