Невралгія трійчастого нерва

Лікування невралгії трійчастого нерва. Сучасні методи

Лікування невралгії трійчастого нерва зазвичай починається з призначення медичних препаратів, що пригнічують біль і багатьом людям цього досить достатньо протягом тривалого часу. Однак, з часом, у частини пацієнтів розвивається звикання до медикаментів, що призводить до зниженням їх ефективності, аж до повної втрати ефекту. Також нерідкі часті випадки розвитку істотних небажаних побічних ефектів. Для подібних випадків існують більш радикальні методи лікування.

Якщо ж причиною болюів в обличчі є інші захворювання, то також необхідно необхідне лікування, спрямоване на основну причину.

Загальноприйнятим світовим підходом є початок лікування з медикаментозної терапії з подальшим проведенням (при необхідності) реконструктивних втручань (мікросудинної декомпресії корінця трійчастого нерва), а при неможливості її проведення або ж неефективності виконуються деструктивні (руйнуючі нерв) втручання.

За додатковою інформацією, стосовно консультацій, звертайтеся до нашого координатора по роботі з пацієнтами за наступними посиланнями:

Медичні препарати

Для лікування тригемінальної невралгії Вам можуть призначити ліки, які зменшують або припиняють передачу больових сигналів у Ваш мозок.

Лікування невралгії трійчастого нерва хірургічним шляхом

При невралгії трійчастого нерва, мета хірурга — припинити здавлення стиснення і роздратування подразнення трійчастого нерва прилеглою судиною або ж, в ряді випадків, зруйнувати його волокна, для переривання патологічного функціонування. Руйнування нерва призводить до оніміння обличчя на стороні втручання, яке в залежності від процедури і особливостей захворювання, може зберегтися зберігатись постійно. Після будь-якого хірургічного втручання біль може відновитися через кілька місяців або років. Частота рецидивів залежить від типу невралгії і характеру проведеного втручання.

Варіанти хірургічних операцій при тригемінальній невралгії трійчастого нерва (оперативне лікування невралгії трійчастого нерва) включають:

Мікросудинна декомпресія. «Золотий стандарт» хірургічного лікування невралгії трійчастого нерва. Ефективність втручання становить 96-97,5%, що також робить її однією з найбільш ефективних операцій в плановій нейрохірургії. Операція відноситься належить до реконструктивного типу втручань, що означає передбачає максимальне збереження анатомічних структур і їх нормальних функцій.

Процедура полягає у відведенні судини від трійчастого нерва в зоні їх контакту.
Під час операції хірург робить розріз позаду вуха на стороні болю. Потім через невеликий отвір в черепі, хірург відводить всі судини від нерва всі судини, які знаходяться з ним в контакті і ізолює їх один від одного спеціальною прокладкою. Якщо нерв здавлюється стиснено веною, хірург може її видалити.
Також лікар може перетнути частину волокон нерва (нейротомія) під час операції, в залежності від особливостей анатомічних взаємовідносин і характеру судинно-нервового конфлікту.

У переважній більшості випадків мікросудинна декомпресія призводить до повного припинення болю або значного його зменшення. Дане втручання, як і всі хірургічні операції несе певні ризики, які включають мають в собі малий невеликий відсоток зниження слуху, слабкості м’язів обличчя, оніміння обличчя, двоїння в очах та інші загальнохірургічні ускладнення. Більш детальну інформацію повідомить Ваш лікуючий лікар при особистій бесіді.

Більшість пацієнтів після цієї процедури не мають яких-небудьбудь-яких стійких неврологічних симптомів. Ця процедура має найменший відсоток відновлення болю в довгостроковій перспективі, в порівнянні з іншими методиками лікування.

viber/380961182647

Деструктивні методи хірургічного лікування невралгії трійчастого нерва

Решта методики хірургічного лікування є деструктивними, тобто передбачають руйнування волокон трійчастого нерва або інших структур, залучених до процесу.

Безсумнівна перевага й плюс процедури — це її безболісність і відсутність необхідності в госпіталізації та проведення хірургічної операції. Серед недоліків — висока вартість, і той факт, що вона не усуває причину захворювання — здавлення корінця нерва. Деструктивний характер процедури, в разі її неефективності, значно знижує або зводить нанівець ефективність можливого проведення мікросудинної декомпресії. Іноді може відбуватися посилення болю на тлі оніміння особи — так звана «хвороблива болісна анестезія» — «anesthesia dolorosa»

Інші процедури, які можуть застосовуватися для лікування тригемінальної невралгії, називаються «різотомія» або «абляція», тобто — «руйнування». При різотомії, хірург проводить руйнування волокон нерва, що призводить до оніміння особиобличчя.

Способи різотомії включають:

Альтернативне лікування

Дуже невелику кількість клінічних випробувань було проведено з для вивчення ефективності альтернативних методів лікування невралгії трійчастого нерва, так щотому переконливих доказів користі на користь їх застосування немає. Однак, деякі пацієнти відзначають поліпшення стану при використанні цих методик. Як правилоЗазвичай ефект відзначається при поєднанні з традиційними методами лікування.

Альтернативні методи лікування невралгії включають:

При хронічному боліболю, що супроводжує лікування перебіг невралгії трійчастого нерва добре зарекомендувало себе включення в комплекс лікування психотерапевтичних методик.
Завжди необхідно проконсультуватися з Вашим лікарем до того, як вдаватися до альтернативного лікування, так як в іншому випадкуоскільки інакше Ви можете погіршити свій стан.

Невралгія трійчастого нерва

Приймальні години: 9:30 – 15:00

Онлайн консультування у зручний спосіб:

В умовах воєнного стану ми готові запропонувати Вам розгорнуту онлайн консультацію. Ми розуміємо вашу проблему, яка не повинна бути проігнорована через ситуацію в країні.

Зателефонуйте нам!

(якщо ви переглядаєте цю сторінку з мобільного телефону, клікніть на номер для виклику):

Записатися На Консультацію